Tesisatların şebekeyle ilişkilendirilmesi, sicil ve sözleşme bilgilerinin yönetimi, sayaç ve ambar yönetimi, sayaç verisinin okunması ve tahakkuklaştırılması, tesisat iş emirlerinin yönetimi, otomatik borç takip ve icra yönetimi işlerini kapsamaktadır.

Yonca Bilişim Teknolojileri olarak dağıtım şirketleri için sunduğumuz çözümler önemli bir yol haritası ortaya koymaktadır.

Süreçleri, müşterileri, iş gücünü, alacakları, coğrafi verileri, kayıp ve kaçakları vs. yasa ve mevzuatlar çerçevesinde mobil ve web uygulamalar ile sonuç odaklı yönettiğimiz birçok başarı hikayesi oluşturduk.

Süreç bazlı işlemler BPM- Business Process Management üzerinden ilerlerken, adres verileri için Coğrafi Bilgi Sistemi üzerinden işlem yapılmakta, UAVT ve MAKS entegrasyonları ile adres verileriniz standart yapıya kavuşmaktadır.

ÇEŞİTLENEN RİSKLER VE KONTROLÜ ZOR SÜREÇLERDE YANINIZDAYIZ.

Abonelik başvuru ve işlemlerini internet ortamından (e-devlet, web sitesi, mobil uygulama) yaparak hem müşterileriniz için konfor sağlayacak hemde abone merkezlerindeki yoğunluğu azaltacaksınız. Her aşamda bilgilendirme (sms, mail, çağrı merkezi) yaparken müşterilerinize işlemlerinin hangi aşamada olduğu bilgisini ileteceksiniz.

Mülk sahipleri ve mülkten faydalanan müşterileriniz için ilk abonelik ve kullanım sözleşmelerini ayrı ayrı yaparak olası anlaşmazlıkların önüne geçecek, tahsilat işlemleri ile otomatik süreçler tetikleyeceksiniz.

Etüd işlemi sonucunda oluşturulan potansiyel abonelikler abonelik süreçlerini azami ölçüde hızlandırmaktadır.

Tahakkuklar içerisindeki gelir kalemleri ve tarifelerinizi yönetirken hiç zorlanmayacak tüm esnekliği ile hareket edebilmenin özgürlüğünü yaşayacaksınız.

Tüketim tahakkukları hiç bu kadar kolay, takip edilebilir ve yönetilebilir olmadı. Saha ekipleri belirlemiş olduğunuz kuralları uygularken sadece basit şekilde işlerini yapıyor olacak. Android ortamında sunduğumuz endeks okuma uygulaması ile iş emri süreçlerinizi tetiklerken, müşteriniz hakkında bir çok bilgiye sahip olabileceksiniz.

Konumsal adres verileri ile harita üzerinden iş emri, tahakkuk, tahsilat gibi birçok veri raporlayabileceksiniz.

Yeni abonelik, tahliye, kalibrasyon, kontrol türündeki iş emirleri için Android ortamında sunduğumuz uygulama ile anlık sonuç sağlarken saha envanteri ve ekiplerinizi siz yöneteceksiniz. Her bir iş emrinde olması gereken tahakkuklar, alınması gereken bilgiler birbirini tetikleyen işler süreç içerisinde otomatik olarak işlerken hiç bir adım gözünüzden kaçmayacak.

Saha ekiplerinin adres bulamama sorunu tarih olurken, navigasyon özelliği vazgeçilmez olacak, özellikle Route Optimizasyonu yaparken uygulamanın sizi yönlendirmesi işlerinizi çok kolaylaştıracak.

Bir çok farklı kanaldan tahsilat yapıp (banka, mobil, web sitesi, e-devlet, otomatik talimat, vezne) müşterileriniz için alternatifler oluştururken iade işlemleri içinde sunduğumuz (vezne ve PTT) çözümler işletmeniz üzerindeki yoğunluğu azaltacaktır.

Müşteri borçlarını veya belirlenen gelirleri yasa ve mevzuatlar çerçevesinde taksitlendirme ve tahsilat işlemleri sizin kontrolünüzde belirlemiş olduğunuz limitler dahilinde gerçekleşecek.

Kayıp ve kaçaklar hem ekonomik yönden hemde doğal kaynaklarımızın israf olması açısından yönetilmesi gereken çok önemli bir unsur. Çözümlerimiz sırasında saha ekipleri her daim kayıp kaçak bildirimlerini konum bazlı olarak kayıt altına alıp anlık olarak ilgili birime yönlendirebilmektedir.

Ayrıca izole bölge oluşturularak tüketim miktarları kontrol edilebilmekte, site sayaçlarındaki tüketim farkları da müşterilere tahakkuk edilebilmektedir.

Alacaklarınızı takip eden bir yapı ile gelirlerinizin arttığını gözlemleyebileceksiniz. Belirlediğiniz miktarlarda ve sürelerde alacak yönetimi otomatik olarak devreye girerek müşterileri ve sizi anlık bilgilendirecektir. (otomatik olarak ödemeye davet, otomatik sms ve e-mail, kapama/açma/sökme/takma iş emirleri oluşturulmaktadır).

OPERASYONEL SÜREÇLERDE GELİRLERİNİZ ARTARKEN, GİDERLERİNİZ AZALACAK !

Borcunu ödemeyen müşteriler için belirlenen süre sonunda otomatik olarak icra süreci başlatılabilmektedir. Dava dosyası oluşturularak yasal giderler de dahil icra müdürlüğüne iletilerek icra süreci ile tahsilat işlemleri yapılabilmektedir.

İç tesisat firmaları vize ve sertifika yönetimi yaparken iç tesisat randevuları ZETACAD entegrasyonu ile başarılı bir şekilde yapılabilmektedir.